6/08/2015

Mixed Media Wall decor ~Faber-Castell Design Memory Craft Guest Design Team~


Hi, there! Yesterday it was my turn to create and post at Faber-Castell Design Team®Please check on Faber-Castell Design Memory Craft® blog to see my step by step tutorial and supplies.

ファバーカステルデザインメモリークラフトのゲストDTwokです。6月6日、我が家の猫(はなも)の4才の誕生日にど〜んと大きいウォールデコを作りました!喜んでくれるかな笑
最初は中央のロゼットだけだったのですが、だんだんと増えてきてしまい、とっても賑やかになってしまいました^^; 今度は誰の誕生日かな〜。写真変えて使おう!


ロゼット(rosettes)、ペーパーフラワー(paper flower)、ペーパーポンポン(paper pom-pom),文字(letters)にジェラートやジェッソを使って着色しました。詳しい作り方はFaber-Castell Design Memory Craftのブログでご覧下さい。


Thanks for stopping by today.

No comments:

Post a Comment

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...