10/29/2010

Happy Birthday



東京にいる大学生の長男の誕生日(今日)にカードを贈ろうとスケッチを探していました。私のイメージにぴったりだったThere She Goes Clear Stamps(TSG)78のスケッチを使ってバースデーカードを作りました。20歳の誕生日だったので20のスタンプをたくさん押しました。
I made this card for my son becoming 20 years old. For this card I have used TSG78 sketch and Punches/diecuts theme from Simon Says Challenge.
中は家族からのメッセージと0歳のときの写真を添えて・・・(秘密)

昨日は大森写真店さんへ写真のお話を聞きに行きました。今回は実践で写真を撮ってみました。難しい!

ぼやけてる!

このロールケーキもおいしそうでしょ!残念ながら今回は食べていませんが...

前回も戴いた無花果(いちじく)のジャム添えのスコーンはやっぱり美味しかった!


supplies;
patterned paper( little yellow bicycle),
card stock(Bazzill),
metal sign(making memories),
stamp(making memories).

Thanks for stopping by today.

1 comment:

  1. fabulous card :-) I love the papers and the layout ,,, lovely !! gorgeous photo's too ,,, those cakes look yummy :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge

    luv
    Lols x x x

    please consider turning off word verification x

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...