6/09/2010

Strawberries and Cream



”あまおう”という苺(Strawberries)をご存知ですか?この春は、とっても大粒で甘い”あまおう”を一杯食べました。そして、”あまおう”を山ほど使った「あまおうタルト」に出会いました。食べる前にカメラに保存、そしてマットペーパーにプリントアウトしてカードを作りました。

I'm entering my card for the two challenges;
Allsorts challenge Week 55(Strawberries and Cream),
CardPatterns(Sketch 67).

supplies;
Cardstock(Bazzill),
rub-ons((7gypsies)),
brads(making memories).

Thanks for stopping by.

6 comments:

  1. とってもSWEEEEETなカードになりましたね!
    あぁ、イチゴが食べたくなりました。私が住んでいる所、近くにイチゴ狩りで有名なところがあるんです♪でも、シーズン終わっちゃってますね…(;_;)

    ReplyDelete
  2. Hi there

    What a pretty card, thank you for joining in my Strawberries and Cream them at Allsorts this week.

    B x

    ReplyDelete
  3. おいしそうですね!! ^^ 私もイチゴが食べたくなってきましたーー0_0 どうしましょうーー ^^

    ReplyDelete
  4. Such a cute card! Thanks for playing at Card Patterns!

    ReplyDelete
  5. Adorable! I love how you used a photo here.

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...